Saturday, May 17, 2014

Fofico ρε μουνιά!



Φοφίκο ξανά στα ράφια, όπως παλιά. Απόλαυση!!!


Τα θρυλικά Fofico επέστρεψαν στα περίπτερα. 10 κλάσεις ανώτερα από τα φουντούνια, 10 κλάσεις ανώτερα από το οτιδήποτε.

Βράδι Τετάρτης σε μίνι μάρκετ...Κοιτάω το ράφι με τα σνακς...Πακοτίνια, Δρακουλίνια, παπαρουλίνια, όλα εκεί. Ξαφνικά το μάτι βλέπει μια μαγική λέξη σε πράσινο φόντο. FOFICO...

Αποκλείεται λέω από μέσα μου. Θα τα είχε ξεχασμένα στην υπόγα απο τότε που σταμάτησαν να βγαίνουν στην αγορά και θα τα έβαλε στο ράφι για λόγους νοσταλγίας ή τα έβαλε στο ράφι ο μινιμαρκετάς για να ξεφορτωθεί την πεθερά του, δελεάζοντας την να ανοίξει ένα σακουλάκι 20ετίας και βάλε...

Πλησιάζω ώστε να το πιάσω στα  χέρια μου...Να τσεκάρω ρε παιδί μου αν βλέπουν οπτασίες τα μάτια μου. Το πιάνω...ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ (σκέφτομαι), η ημερομηνία παραγωγής λέει 2014 και δεν είναι κάποιο σακουλάκι ξεχασμένο σε κάποιο υπόγειο!!!

ΦΟΦΙΚΟ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!! Έίπα δυνατά, σφίγγοντας πορωτικά τις γροθιές μου, αδιαφορώντας για μερικά ζευγάρια μάτια που με κοίταξαν.

Αφού δεν ξέρουν και δεν νιώθουν τι εστί φοφίκο, τους έγραψα μεγαλοπρεπώς στα αρχίδια μου. Από την Τετάρτη ως σήμερα, τα φοφίκο έχουν επιστρέψει στην καθημερινή μου ρουτίνα. Η γεύση τους είναι τέλεια, άσχετα αν είναι ελαφρώς διαφορετικά. Όπως και να χει, I'm so fuckin' happy!

Επιτέλους...Ένας μεγάλος έρωτας από τα παλιά αναζωπυρώθηκε...ΦΟΦΙΚΟ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!! Ohonos Snacks σε ευχαριστώ...

Tα παλιά Φοφίκο που έβγαζε η Tasty.

7 comments:

  1. Φοφίκο, κοκακόλες και The Κόπανοι. Και Priest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς μικρέ Βάρβαρε.

      Delete
  2. Replies
    1. Επιτέλους δεν λες τίποτα! Για όσους είχαμε φοφικομάνια, είναι κοσμοιστορικό γεγονός.

      Delete
  3. Τι να πεις, ο κόσμος του σουπερμάρκετ δεν ξέρει τη σημασία τους (ούτε κι εγώ, αλλά για φαγητό μιλάμε, οπότε κάποια αξία θα την έχει).

    ReplyDelete
  4. Ελπίζω να μη χρειάζεται να περάσω διόδια για να τα βρω....

    ReplyDelete

Hit The Keyboard